= U SMILE I SMILE.. OUHHH :]: alaahai.
WELCOME TO MY BLOG ! masuk lah.. jgn segan segan ;D
HEADERRR

ABOUT ME

name penuh : nur asyiqin binti afandi
umur : 15 thun. calon PMR jyeah!
no. IC : 960527-14-****
aktiviti yg gemar dilakukan : bermesej, tidur,
makan dan bace novel. :)
kata kata akhir : follow my blog, thank you
friends. xoxo

Friday, December 17, 2010

alaahai.

hye, selamat petang. ;)
sape rindu aku angkat kaki ? *bhaha gedik
er, hari ni 17 hari bulan ken ? haa, mean lagi 16 hari lagi nk skolaah -,-
baju skola kasut skola dan smua yg berkaitan dgn skola blom bli lagii. -,- 
korang dah ? aha.
ari ni aku taktau la ape yg aku bwat kt rmh, gila buhsan. bgun tdo pun pkol 11.45.
tgok cte Stairway to Heaven versi korea. best :D
okayokay, tuu je la. pastu bce novel and terperap dlm bilik. huahua.
smenjak korang dh blik aku bosan doe kt rmh nii.. Nurazreina azman (ayin) dan Nurzulaikha azman (ika)
dah x gelak gelak mcm orang gila tgah malam, dah tak mencari mknan mcm org kebulur tgah malam, dah tak berborak borak mcm x de kje tgah malam, haha. ktorang mmg macam nii.. haha, lawak.. ktorang bru tgok cte Hantu Kak Limah Balik Rumah, pastu mlm tu nk tdo tkot kak limah dtg la ape la. haha, nyanyi lagu enjit enjit semut. time nk pgi toilet msti berteman ssb tkot kak limah dtg. huahua. cte tuu x de la seram sgt senanye.. apadaa. sbb bile pgi sorang2 tkot dyorang nyanyi lagu enjit enjit semut. best best. tpii. korang dah blik. kt rmh aku 5 ari je. thun dpan ofkoss la x boleh, sbb ayin ngan kakak aku SPM. aku ngan ika pulak PMR. :'( hwaitinggg !
okay la okay la, smpai sni je la aku bercerita, daaa. :*

No comments:

Post a Comment