= U SMILE I SMILE.. OUHHH :]: smalam yeah
WELCOME TO MY BLOG ! masuk lah.. jgn segan segan ;D
HEADERRR

ABOUT ME

name penuh : nur asyiqin binti afandi
umur : 15 thun. calon PMR jyeah!
no. IC : 960527-14-****
aktiviti yg gemar dilakukan : bermesej, tidur,
makan dan bace novel. :)
kata kata akhir : follow my blog, thank you
friends. xoxo

Thursday, December 30, 2010

smalam yeah

hye korang, apa macam arini ? ada happy ? ke ada sedih ? haaa.. aku harap korang happy lah ye ? dah mkn ? bgus. blom ? lagii bgus. haha. *merepek sekejap =,=


okay arini 30 aribulan. baruu la ade mase nk hupdate blog nii..
smlm aku pergi jj bukit tinggi dgn kakak aku. pgi dpn bustop tuu pkol 2. dgn kne mnggu lagii bbrpe minit yg agak lame akhirnye dpt jgk. dlm bas nk ddok tpii dh full. hee. terpakse la bediri. pastukan ade minah minah gediks di dlm itu bas. tepekik pekik, tebahak bahak dgn kuat nye. eii. x tau malu ke? dh la uncle dlm bas tuu dgn bkak laguu minachii yg sepatah haram pun aku x phm. -,- huh. 15 minit tuu aku smpai dn 15 minit tuu jgk aku x dpt dduk. okay. :D  haih.. letih naik bas. yelaa. tekde sape nk mengantornye. x pe x pe exercise ! kurus  gitu.

ni kakak aku. di kedai tropicana life. *cine blakang tuu interframe je. dh halau dye dh tpi nak jgk bediri kt situ.. :D

pastu jln jln jmpe plak beg ni haa.. tbe2 aku tgok mcm cantik plak. cantik ke ? bgi aku cntik laa jgk.
dh belek belek tuu berkenan plak. soo beli lah.. hee.


aku x dpt tgkap gmbar bnyk sgt sbb sebok bejalan and membelek barang. tuu je la yg aku dpt tgkp. 2 gmbar je. pastuu pkul 4 lbih balik laa. ape lagii nk tggu lame lame. smpai rmh pukul 5. wah. dri pkol 2 smpai pkul 5. tige jam dlm tuu pusing pusing. skru lutut aku pun dh jadi lemah. aduii. so. 2 drg je la yg ktorang bli smlm.. beg aku dan pencilbox kakak ku..



so. itu je lah post aku kali nii. best x ? okay trime kasih. haha :D bye 

No comments:

Post a Comment