= U SMILE I SMILE.. OUHHH :]: merentas kebun kot.
WELCOME TO MY BLOG ! masuk lah.. jgn segan segan ;D

ABOUT ME

name penuh : nur asyiqin binti afandi
umur : 15 thun. calon PMR jyeah!
no. IC : 960527-14-****
aktiviti yg gemar dilakukan : bermesej, tidur,
makan dan bace novel. :)
kata kata akhir : follow my blog, thank you
friends. xoxo

Tuesday, January 18, 2011

merentas kebun kot.

jyeaaaaaaaaaahh ! arii nii aku tidak ke skolah. ye aku malass nak merentas desaaa. smlam aku dah serik kot :/ mcm nak putus kaki aku tau, nasib baik x putus lagii.. syukur. hihi :) jauh gile kot ktorang larii.. eh tak sbnarnye ktorang berjalan. haha, malas nak larii tau. start pun pkol 3 lbih mcm tuu. nsib baik x panas sgt tau. aiyaa. pastuu cikgu sruh lari. eii paling malas rsenye, hihi. ttpi llaki pnye trek lagii jaoh laa. ksian. ktorang yang perempuan pun dh sempot ape lagi llaki yang lagi jauh? ish. pastuu dh pkul 5 lbih bru la smpai skolah. gile lme la kami berjalan. trus je bli air tebu yang tawar kt dpan skola. aku rase skali sedut je kot aku mnum air tuu. haus gillaa. kwan aku ckp muke aku dh merah padam. eii. malu je. haha smpai rmah pkol 6. and then, trus ckp kt mak esok x nak dtg. yess. mak bagii. pastuu ckp kt mak kaki skit, pastu mak x de respond pun. whoaa sedih sedih. :'( *bhaha gedik. pastu trus mandi dan solat asar. lpas solat magrib pulak trus msok bilik dan teruss zzzzz..

No comments:

Post a Comment