= U SMILE I SMILE.. OUHHH :]: 16 januari 2011
WELCOME TO MY BLOG ! masuk lah.. jgn segan segan ;D
HEADERRR

ABOUT ME

name penuh : nur asyiqin binti afandi
umur : 15 thun. calon PMR jyeah!
no. IC : 960527-14-****
aktiviti yg gemar dilakukan : bermesej, tidur,
makan dan bace novel. :)
kata kata akhir : follow my blog, thank you
friends. xoxo

Saturday, January 15, 2011

16 januari 2011

trententen tententennn..
weii, dh berzaman x update blog. riduu pulak.. ye la pun bkan nye slalu bkak komp nii haa. bwat homework memanjang. cewaaah.. hari first skola dah ade homework tau? mak aihh.. mmg terbaik lah. hehe :)
ari ni dduk rmh je. tdi time aku tga bwat bwat homework math subjek polygon, haha, kkak aku srUh tlong dye bwat biskut marie, ala biskut batik tuu. ktorang pggil bskut marie.. ntah mimpi ape aku ngan kkak aku bwat biskut marie. :O sbb dh lame ktorang x bwat biskut nii ha. okay, tdi cairkan butter smpai hangusss. hanguss wei. hitam legam jdinye. msokkan telor smpai telor tuu bleh masak. haha, mmg lawak. -,-
err, itu je lah kot aku nk cte ari nii.. haha, dh x tau nk crite pape. okayy daaa.

No comments:

Post a Comment