= U SMILE I SMILE.. OUHHH :]
WELCOME TO MY BLOG ! masuk lah.. jgn segan segan ;D
HEADERRR

ABOUT ME

name penuh : nur asyiqin binti afandi
umur : 15 thun. calon PMR jyeah!
no. IC : 960527-14-****
aktiviti yg gemar dilakukan : bermesej, tidur,
makan dan bace novel. :)
kata kata akhir : follow my blog, thank you
friends. xoxo

Saturday, January 1, 2011

okay, assalamualaikum semuaa. sempena thun 2011 nii aku jrang laa nk update blog. sbb nye thun nii aku PMR okay. online fb pun kadang kadang. hee. mgkin sabtu ahad bleh laa online. soo. jgn rindu aku okay ? haha. okay, aku PMR bkn 8A tpii 9 beb. haha. insyaAllah aku bleh buat yg terbaik. doadoakan laa. esok skolaaaah. whoaa. tbetbe aku nervous. xtau knpe. sbb dh besar kot. form 3. haha. x de kne mgene langsong -,-. okay laa aku nk pgi basuh bju skolah nii. x tau la bleh kering ke tidak. daaaa. bye bye <3

No comments:

Post a Comment